שאלות נפוצות

אנו מקוות שחווית הקניה שלך ב״Rony Milano״ תהיה נעימה וקלה ככל האפשר, עם זאת, אנו מכירות בכך שיכולות להתעורר שאלות. זו הסיבה שהרכבנו דף שאלות נפוצות נרחב לנוחיותך. אם אינך מוצאת תשובה לשאלתך, אל תהססי לשלוח לנו דוא”ל לכתובת [email protected]

בנושא הזמנות:

בהחלט!
התכשיט שתרכשי יוצר בעבודת יד, מראשיתו ועד סופו מפרופילים בסיסיים של מתכת שחוברו ועוצבו יחד וללא שימוש בשיטות ייצור מסחריות. הכסף הטהור מגיע כמתכת רכה הנמצאת כמשאב טבע באדמה. על מנת לייצר ממנו תכשיטים, מוסיפים לו מתכות שונות עד שמתקבלת סגסוגת כסף המכונה כסף סטרלינג או כסף 925 (מכילה 92.5% כסף טהור) הנחשבת למתכת יוקרתית המיועדת לעבודה ועיצוב תכשיטי כסף.

כן. במידה והתכשיט משחיר זהו סימן לכך שמדובר בתכשיט מכסף טהור שבאופן טבעי מתחמצן. אין מה להיבהל.

טבלי מטלית יבשה באקונומיקה ועברי איתה בעדינות על התכשיט, שטפי במים פושרים ויבשי.
אחרי שניקית את התכשיט, הצעד הבא הוא לשמור עליו באופן יומיומי:
– הימנעי מהתזת בושם או מריחת קרמים על התכשיט.
– לפני הכניסה לים, למקלחת או לבריכה, רצוי להסירו.
– המנעי משטיפת כלים בזמן שהתכשיט נמצא על ידייך.

בשלב סיום ההזמנה באתר יופיעו לפניך מספר אפשרויות לתשלום: אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי (מלבד אמריקן אקספרס), ניתן לשלם באמצעות אפליקציית Paybox, ביט ואף בהעברה בנקאית.

בהחלט! מיד עם קבלת התשלום תשלח לכתובת המייל שציינת גם חשבונית קבלה וגם אישור הזמנה עם פרוט של מרכיבי ההזמנה וליתר ביטחון גם הודעת סמס עם מספר ההזמנתך 🙂

ניתן לבטל את ההזמנה או לעדכן את כתובת ההזמנה עד 12 שעות ממועד ביצוע ההזמנה. לאחר מכן, ההזמנה כבר תועבר לחברת ההפצה ולצערנו מרגע המשלוח אין באפשרותנו לנתב את החבילה לכתובת אחרת או לבטלה.

ראשית לא לדאוג 🙂 אנו כאן ונדאג שהמשלוח יגיע אליך ב- 100%. 

יש לשים לב לזמן האספקה שמצויין באתר שלרוב נא בין 14 – 21 ימי עסקים (בתקופות עומס חריגות כגון חגי נובמבר ייתכן עיכוב נוסף).

עם משלוח חבילתך תקבלי בסמס וגם למייל מספר למעקב אחר החבילה, נא בדקי ועקבי אחר העדכונים השוטפים.

במידה וזמן האספקה חלף או שסטאטוס החבילה אינו מתעדכן זמן רב פני אלינו בבקשה באחת הדרכים הנוחות לך.

בהחלט! אנו משתמשים בחיבורי SSL מאובטחים חדישים עם טכנולוגיית ההצפנה העדכנית ביותר של 256 סיביות עבור 100% עסקאות בטוחות ומאובטחות כפי שמחייבות חברות הסליקה בישראל. *בנוסף, אין לנו גישה לנתוני כרטיס האשראי מכיוון שהם מעובדים ישירות מול מסוף חברת האשראי.

בנושא משלוחים:

ההזמנה תגיע לנק׳ איסוף קרובה לכתובת שציינת או עם שליח וחברת ההפצה תתאם איתך לפני כן את המסירה.

אם ציינת בעת ביצוע ההזמנה כתובת למשלוח שגויה, אנא צרי עימנו קשר בהקדם האפשרי. אם ההזמנה שלך נשלחה או עובדה אז למרבה הצער אין באפשרותנו לעדכן כתובת זו.

הזמנות נשלחות בדרך כלל תוך 2-4 ימי עסקים, לפעמים מוקדם יותר. תקבלי מייל וסמס מיד עם העברת ההזמנה לחברת ההפצה. אנא ודאי שהאימייל שלנו [email protected] נמצא ברשימת ההיתרים ולא בתיבת ה-SPAM/JUNK שלך למקרה שהוא יגיע לשם. אם אינך מוצאת את האימייל הזה, אנא צרי קשר עם [email protected] ובקשי מאיתנו לשלוח אותו שוב, נשמח לעשות זאת.

אנחנו נשמח לעזור! אנא שלחי לכתובת המייל שלנו תמונות [email protected] וסרטון של הנזק תוך 48 שעות מהגעת החבילה ואנו נטפל בזה בהקדם האפשרי.

זמן המשלוח לרוב הינו כ- 14 ימי עסקים. במקרים חריגים יתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו כגון עיכוב חוסר במלאי וייצור מיוחד, עקב תנאי מזג האויר, מגיפת הקורונה והגבלותיה וכיוצא בזה.

כמו כן בייצור אישי ומיוחד כגון פריטי תמונה מוצפנת זמן האספקה הינו כפי שמצויין בדף המוצר.

ההזמנה נשלחת ישירות ממפעלנו שבחו״ל (משם אנו שולחים למדינות נוספות) או במקרים מסויימים ממחסננו שבישראל שברמת הגולן (בהתאם למלאי הזמין).

בנושא שירות:

במידה ותרצי להחליף פריט שקנית, יש ליצור איתנו קשר במייל טרם שליחת הפריט לקבלת אישור. תוכלי לשלוח את הפריט למשרדינו בתוך שני ימי עסקים מהיום שקיבלת אותו במידה ולא נעשה שימוש בפריט ואריזת הואקום לא נפתחה בדואר רשום בלבד לכתובת שניתן לאחר יצירת קשר עימנו. ללא יצירת קשר לא תתאפשר ההחלפה. את הפריט יש לשלוח בתוך האריזה המקורית איתה הוא הגיע.

עלות משלוח הפריט למשרדנו הינו על חשבון הקונה. מייד כשנקבל את הפריט ניצור איתך קשר. תוכלי להחליף פריט שקנית בכל פריט אחר באתר. ההחלפה תתאפשר במידה ובפריט לא נעשה שימוש ואריזת הואקום בה הגיעה לא נפתחה.

החזר כספי יינתן עפ”י חוק הגנת הצרכן מעל סכום קנייה של פריט בודד בסך 50 ש”ח ובקיזוז דמי משלוח ודמי ביטול בסך 5% או 100 שח (הנמוך מבין השניים).

פריטים אשר נקנו במבצע ניתן להחליף / להחזיר עד 48 שעות מיום קבלתם בכפוף לתקנון, בתנאי שלא נעשה שימוש בתכשיטים/ לא נפגמו/ לא הוצאו מאריזתם המקורית (אריזת הואקום בה אנו משלחים את מוצרינו לשם שמירה מיטבית). 

פריטים אשר יוצרו בהזמנה אישית ובהתאמה אישית כגון פריטי ״תמונה מוצפנת״ לא יהיה ניתן להחזיר.

יש ליצור איתנו קשר במייל או בווטסאפ 054-9952949 טרם שליחת הפריט לקבלת אישור, ללא יצירת קשר טרם המשלוח לא יתאפשר ביצוע ההחזר.

עם קבלת אישור ההחזר מאיתנו יש לצרף את חשבונית הקניה שנשלחה אליך במועד ביצוע ההזמנה למייל יחד עם החבילה לכתובת שנאמר לך מראש ובדואר רשום בלבד.

משלוח לנק׳ איסוף בחינם!

logo
0
סל הקניות שלך
ריקון הסלבחזרה לחנות
Calculate Shipping
דילוג לתוכן